Veerkracht, doorzettingsvermogen, optimisme

2021 heeft ons opnieuw laten zien dat onderzoek en innovatie onmisbare instrumenten blijven om maatschappelijke uitdagingen te beantwoorden.

Het verslag dat we vandaag publiceren, is een weergave van onze geïntegreerde bijdrage aan onze begunstigden, onze partners, onze beleidsmakers en in het bijzonder de Brusselse samenleving.

2021 is ook het jaar van meerjarenplannen en strategische pijlers, met de publicatie van het Gewestelijk Innovatieplan 2021-2027. Ons kompas voor de ontwikkeling van het OOI-ecosysteem in Brussel, met vruchtbare samenwerkingen.

Dit verslag weerspiegelt wie we zijn en hoe we wetenschappelijke onderzoek en baanbrekende innovatie in tijden van transitie willen faciliteren. Hoe we streven naar de creatie van een positieve impact met oog voor economische, sociale en ecologische criteria, samen met jou. Met als doel om het Brussel van morgen vandaag vorm te geven.

Ontdek een selectie waardevolle projecten, ons enthousiast team en de getuigenissen van onze begunstigden.

We wensen je aangename lectuur toe

Activiteitenverslag en onze cijfers 2021

Pdf-versie: Jaarverslag - Cijfers 2021

Iframe:
shifting economy Ecodyn

Op de hoogte blijven? Klik hier